Handelsbetingelser
Ved at udfylde og acceptere din kunderegistrering hos os og / eller placere en ordre hos os, accepterer du at være bundet af vores vilkår og handelsbetingelser. Vi anbefaler, at du læser disse vilkår og handelsbetingelser, før du afgiver din ordre.
Bestilling og betaling
For at kunne købe varer på dette websted skal du registrere dine personlige oplysninger med navn, adresse, betalingsoplysninger og e-mail.
Når du har afgivet din ordre, sender vi dig en ordrebekræftelse på din e-mail. Når ordren er afsendt fra vores lager, vil du modtage en e-mail med en kopi af fakturaen om, at din ordre er gennemført, og om muligt et track & trace nummer, så du nemt kan følge din ordre.
Bemærk: en juridisk bindende købsaftale indgås først, når du har modtaget en faktura fra os om, at ordren er gennemført. Vi forbeholder os derfor retten til at annullere din ordre i tilfælde af eks. trykfejl, tekniske problemer, leveringsfejl og lignende situationer, hvor det ikke er os muligt at levere den bestilte vare. Du vil naturligvis blive informeret hvis en sådan situation skulle opstå. Enhver betaling eller reservation foretaget på et betalingsmiddel vil blive returneret/annulleret.
Forsendelse og levering
Vi leverer varerne i overensstemmelse med den leveringsadresse, der er angivet under udtjekningen. Vi bruger forskellige speditører, og leveringsomkostningerne kan variere afhængigt af leveringsmetoden og ordrens karakter. Fragt bliver først udregnet umiddelbart inden du er klar til at betale.
Yderligere information om levering kan findes ved at klikke her. Medmindre andet er aftalt, foretages leveringer udelukkende til de anførte lande.
Vi kan desværre ikke garantere levering på bestemte datoer. Når der er aftalt en leveringsdato, skal dette betragtes som et estimat, som vi og vores underleverandører gør alt hvad vi kan for at overholde. Normalt har pakker sendt inden for Danmark 1-4 dages leveringstid. Internationale pakker sendes en gang om ugen, hvor leveringstiden normalt varierer fra 2-21 dage.
Vi kan ikke holdes ansvarlig for manglende forsendelser fra tredjepart.
Betaling
Vi accepterer de fleste betalingskort gennem Reepay/Clearhaus. Alle betalinger behandles via sikre servere hos Reepay/Clearhaus. Vi opkræver ikke dit kort, før dine varer sendes fra vores lager.
For kunder inden for EU inkluderer alle priser på hjemmesiden 25% dansk moms.
Sikkerhed og privatliv
Din onlinesikkerhed og privatliv er vigtige prioriteter for os. Al kommunikation mellem vores betalingssystem og dig som kortholder sker via et Secure Socket Layer (SSL-forbindelse). Dine oplysninger, e-mail og adgangskode er gemt sikkert på vores servere. I tilfælde af et databrud, kontakter vi dig straks. Vi opfordrer dig til at bruge unikke adgangskoder til alle de tjenester, du får adgang til på Internettet. Du kan læse mere om vores privatlivspolitik ved at klikke her.
Returneringer
Du har 14-dages returret fra den dag, du modtager dine varer. Følg instruktionerne på vores returformular, hvis du ønsker at returnere en ordre. Vi modtager gerne delvis retur af din ordre, men i disse tilfælde vil du ikke få refunderet fragtomkostningerne.
Bemærk, at vi ikke dækker forsendelsesomkostninger for returvarer. Vi anbefaler, at du får en fragtkvittering med track & trace ved returneringer. Vi accepterer ikke returneringer pr. efterkrav eller lignende. For mere information og vejledning om, hvordan du returnerer en vare klik her.
Når vi har modtaget de returnerede varer, behandles din returnering inden for 72 timer, og vi returnerer beløbet til din konto så hurtigt som muligt. For at eliminere risikoen for svindel tilbageføres betalingen til det kort du brugte da du købte varerne.
Varer skal returneres i samme stand som modtaget. Sørg for, at du har taget rimelig omhu for at sikre, at den returneres sikkert, ikke beskadiges under transport eller viser tegn på brug. Skulle det være tilfældet, er du ansvarlig for forringelsen af produktværdien.
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi
Varer lavet eller fremstillet på bestilling kan ikke returneres og er undtaget af fortrydelsesretten.
For yderligere information om din 14-dages fortrydelsesret kan du læse mere på Konkurrence- og forbrygerstyrelsens hjemmeside.
Ikke afhentede pakke vil blive refunderet, men vi forbeholder os retten til at tilbageholde din porto som betaling for returfragten.
Krav
Dit køb af omfattet af købeloven, herunder mangelreglerne. Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Du har jvf. loven 24 mdrs. reklamationsret.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Du skal kontakte os inden for ”rimelig tid”
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som mulig, og inden for 2 måneder efter fejlen blev opdaget.
Du kan reklamere ved at kontakte os på [email protected]
For at vi kan vurdere din reklamation, skal vi bede dig om følgende:
- Send os en kort beskrivelse af, hvordan skaden eller defekten er opstået. Bemærk venligst, at du bør kontakte os, så snart du opdager defekten.
For at dokumentere defekten skal du sammen med beskrivelsen sende et par billeder, hvor defekten fremgår.
- Oplys venligst hvilket ordrenummer varen er købt på.
Kontakt- og virksomhedsoplysninger
Mail: [email protected]
Telefon: +45 53 57 06 70
Dash Two ApS
Sønderskovvej 8
8362 Hørning
Denmark
CVR: 36966394